Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I31v73o 92C92i10l49i28c31h

3. 4. 2021 20:08

Dovolil jsem si použít odkaz na Váš článek v mém blogu, doufám, že to nevadí ...

0 0
možnosti

Já byl ve čtvrtek a v sobotu po práci jdu znovu. Kdo má velkou rodinu, pochopí :-)

1 0
možnosti

nemohli byste jednou dojet Avií a odvézt to najednou na korbě ;-D;-D

0 0
možnosti

Já mám za to, že to vláda dělá naprosto úmyslně, aby zvýšila počty nakažených a tak mohla zas dál prodlužovat nouzový stav. Protože dementnost těchto dvou zavřených dní je tak do očí bijící, že to může nepochopit jen naprostý dement. Těchto dvou zavřených dnů se virus nijak nezalekne a na snížení jeho šíření to nemůže mít žádný významný vliv ani za předpokladu, že ti nakupující v pátek a pondělí nenakoupí a udělají si postní dny.

Proč může mít vláda zájem na prodlužování nouzového stavu? Že by kvůli luxusním podmínkám pro podivné kšefty?

5 0
možnosti

Zajímavá argumentace zazněla tuším v jednom článku na CNN Prima News - vláda zavřela v pátek obchody z obavy, že by se v nich potkávalo příliš mnoho lidí, protože lidé před Velikonoci tradičně nakupují více.

3 0
možnosti

Přiznávám, že jsem nechtěl jít na nákup ve čtvrtek, protože jsem jaksi předpokládal co se bude dít... a tak jsem se vmáčknul do středy! ;-D A Vám R^R^R^

2 0
možnosti

Zasloužená karma. R^:-)Jak jsem ve svém předchozím blogu předpovídal, že obchody bude ve čtvrtek narvané. A ještě něco k argumentům, že lidé mají být o svátku doma, a nechodit nakupovat. Jsem katolík a Velký pátek je pro mě významným svátkem. držím půst a pokud není covid, jdu na bohoslužbu. Do obchodu bych nešel, ale nenapadlo by mě někomu nařizovat, jestli smí nebo nesmí tento den nakupovat.

8 0
možnosti

Karma, je to tak. A ještě chybí nejstupidnější argument zastánců zavřených obchodů a to: To by ti lidi opravdu umřeli hlady, kdyby si nemohli jít jeden den nakoupit?

10 0
možnosti

Přesně popsáno.

Za zcela jasný výsledek tohoto opatření by měl nést navrhovatel a schvalitelé, když ne trestní odpovědnost, tak alespoň doživotní zákaz podílení na státní správě!

10 0
možnosti

Tak, pánové..... To je z pohledu pánů.... a co my ženy... my bychom obětovaly ten svátek pátek na nákupy... Neb v sobotu je potřeba doma vše doladit a na salát k řízku připravit . ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak co jsem projížděl já tak skutečně bylo všude narváno a to už dopoledne. Ve středu odpoledne a k večeru bylo naopak všude poloprázdno. Ideální čas na nákup...:-)Jsou ty lidi normální...?

4 3
možnosti

Pro někoho je třeba středa nevhodná, protože je mimo jeho obvyklý rytmus a zatímco dosud měl ve čtvrtek klid, teď se mu tam namíchali i lidé obvykle nakupující v pátek. Za co bych ho měl soudit? :)

4 0
možnosti

Zdá se, že podstata nakupování - již pozbyla smyslu. Prostě si zaopatřit něco, pro domácí přežití. Ty iracionální a extrémní nájezdy je možno kritizovat. Na straně druhé - a co mají lidi vlastně dělat ? Nákupy v sobě akcentují vlastně náhradově vše ! - Kulturní, sportovní a akční vyžití ! Total konzum ...

Opravdu zvláštní doba. Mámo, nazuj si pohorky - vezmi baťoch, vyrazíme ! Náš motorizovaný oř nás vyveze na túru. Směr pochodu - Kaufland, Tesco. šálu neber, je teplo - přibal respirátor ! Pokud neopustíme teritorium okresu, nic neporušujeme. Já peněženkou, radostně zatřesu !

Mj., ty nákupy z pohledu rozpočtu ČR, nic moc neřeší ! Zisky jdou za majiteli - z republiky ven. Malého českého OSVČ obchodníka, farmáře-trhovce, to nepochybně potěší. Pomalu bere motouz do ruky - vyhlížeje, kam se tak asi nejlépe pověsí ! ... :-)

8 1
možnosti

Nemyslím si, že smysl nakupování je v přežití nebo že je to dnes jen konzum. Je to prostě způsob, jak si obstarat jídlo a základní věci, vše ostatní je stejně z prodeje vyjmuto a je aktuálně možno koupit jen na internetu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2703x
Neustále sleduji zprávy a nahlas přemýšlím nad tím, jak se tento svět mění a co to znamená. Vedu si také blog s videoarchivem.

Bavit se spolu můžeme i na http://twitch.tv/juppeek